Det kom ett...

... Hej från himlen inatt! :)

Och det var från ett litet djur som varit min lilla kamrat genom allt i 12 år.
Jag snackar Felix såklart!! Min ÄLSKLINGSBUBBIS!!

Felix låg i mitt knä och slickade min arm, min nästa, mina ögonlock... precis som han brukade.
Det kändes så himla verkligt!! Och det var enkelt att kliva upp imorse och knata ut i en häääärlig morgonsol!
En timmes prommis är avklarad och jag känner att nu ÄR JAG PÅ G!! :D

Skuttegubben, våran lilla slickis.

Idag är det 42 år sen min Morbror Magnus föddes. Att hans liv plötsligt avslutades och inte blev längre än 27 år skär i hjärtat och saknaden man känner försvinner aldrig någonsin.
Det konstanta skämtet vi körde med var att reta Magnus att han började närma sig 30...JÄMT fick han höra det. Han brukade försvara sig med att:
- Daniel du al pass dig du, du ir int langt attonar mig!!
Nu har Danne, min bror, gott förbi och om 30 bast long time ago och JAG är snart där. :o
Åren går och jag känner att mina änglar är med mig dagligen... det betyder ju att dom ser och hör allt oxå! :)
Så STURT GRATTIS Magnus å denn dag idag!!

Ikväll börjar Allsvenskan i hockey igång och Mora åker till Leksand och jag hoppas FAN att dom vinner!!!!!!!

We will see... :)

Nu tänker jag äta en smarrig frukost och sappa på TV:n innan det är dags att pinna iväg till Kyrkogatan 8.

KRAM PÅ ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0