Suttonne mai...

Idag är hela Norge bakfulla...
Själv vaknade man 06:50 och slängde på sig kläder och nästintill sprang ut i 17 gradigt solsken!!
Helt fantastiskt!!
Jag känner mig megaglad idag, det är solen som gör det, övertygad!
Ja... och sen att jag är ledig ledig ledig. Vad som ska ske på denna ledighetsdag är just nu ett frågetecken dock.
Mor och far åker till Ribbåsen, så dom kan jag inte umgås med. Ett alternativ är ju att jag åker dit jag mä.
Ja varför inte?

Städa blir det iallafall. Som vanligt.

Helgen har varit fullbokad av saker att göra. Men det har gått bra....
Nu till helgen är jag bjuden på tjejfest som Emelie och Maggan ska ha.
KUL MED SÅNT!!!
Man får kamma till sig och träffa lite nytt folk, jag har en rätt sluten vänkrets med mina godingar jag umgås med, men det är ALLTID kul med nya bekantskaper... Jag är öppen för det och ser fram emot en kväll med dessa pöddingar! :)
Och helgen efter detta ska vi iväg till Lima på 30-årsfest hos Mathias, och där känner jag minsann inte en kotte...
Spännande spännande...

Hon har en mun, som e som honung och skattlösa bergen syns ända hit...
Lasse Stefanz förgyller morgonen med mig just nu. Kryckan är nog jätteavis!

Äh va fan jag återkommer sen, städtajm nu!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja de va synd att ni missade :( Men men.. hoppas att du får de skoj ihelgen iaf :) kramar!!

2010-05-18 @ 09:43:01
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Anna

ja jag mådde inte bra igår. de bidde soffan hela dagen førutom en tur till slottet før att kolla på alla galningar =)

Puss

2010-05-18 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0