Surkeling.

En Emma med lågt blodsocker, det är en EPK med gummihjärna, fult språk, och två onda ögon
Det var kritiskt nyss. "Mat förhelvete" skrek magen i tre stämmor, minst!!
Nu är magen mätt och magen är harmonisk... just nu.
Jag tänker nog smälla i mig ett par rutor mörk choklad oxå för att götta till det lite extra! Men jag tror inte magen vill ha det egentligen, men hjärnan vill...
Och det är ju faktiskt hjärnan som bestämmer!!
Det är ju upp till själva kontoret magen ringer när det behövs påfyllnad av mat.

Dagen idag har varit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt makalös, makalöst i folkmängd. Shit pompa vad folk!!
Det har gått hur bra som helst, men hjärnan och kroppen blir som marschmallows till slut.
Seg, torr och luftig.
Nu sitter jag i soffan och bara stirrar på nått... ööö... Håkans bar, på TV.
Helst skulle jag seriöst vilja gå och SOVA!!
SOVA som en dåre och bara vakna happy happy till strålande solsken och en dansande Markoolio bredvid sängen.
Det vore ju nått de! HaHa!!

Nu tror jag iallafall att jag sitter och väntar på "så ska det låta" för Stefan Nykvist ska vara med ikväll och allt som är från Älvdalen är ju faktiskt bäst!! Så är det ju! :)

Imorgon är det Lördag och det är tre stycken kalas som jag är bjuden till... blev ju verkligen inte enkelt nånstans må jag säga! Vill gå till aaaaalltihop!! Tyvärr går inte det. Då var ju jag så jäkla bäääsch så jag tackade nej till allihop... :(
Men det är för att jag ska göra nånting... annat.
Jaja, jag får väl nöja mig med kort i efterhand...

Men shit FÖRRA HELGEN DÅ!! Har jag inte skrivit ett pip om eftersom jag har legat på den stora latsidan hela veckan. Oj oj oj oj oj oj oj, vilken konsert!!
LADY FUCKIN GAGA äger!
Mer än så får ni inte veta just nu... men sen.

Nej men tro om man ska ladda hem lite musik. Eller nej. Lagligt såklart. ;)

Ha en trevlig kväll kära ni!!
Lots of love från en riktig hagga!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0