Obs fult språk!!!

Hej vänner!

Jag vet att jag tjatar om att man ska tänka positivt och se möjligheter i allt, det är jag tvungen att göra annars hade jag varit galen (på riktigt) för längesen!!
Min morgon började verkligen inte på topp idag...
Fan i helvetes jävla skit, förlåt att jag svär men på nått jävla vis måste jag få ur mig mitt agg som bubblar i mig....

Ja, dels har jag ju åkt på värsta megahostan så morgonpromenaden blev inställd även denna morgon, vilket suger dubbelfett och nu när jag gick upp imorse så slog jag en blick ut på verandan.
Där står en bricka full med plantor och pekar finger åt mig.
Naken i ren panik smäller jag upp dörren och sliter tag i brickan, varav en krukjävel far rätt ner i golvet, ner på heltäckningsmattan därute... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, skrek jag rätt ut, tur att man inte har några grannar här säger jag bara...
Plantorna har antagligen smälldött nu. Gurka och paprika är extreeeemt känsliga mot kyla, men tomat och persilja ser lite piggare ut, och precis när jag kom in med brickan så sa dom på Vädret: -ja inatt har det varit minusgrader i stort sett hela Sverige.
- mm fuck you too...
Sen när jag skulle ta fram dammsugarslangen till centralen så slet jag upp städskrubben och ut for hinkar, moppar och dammsugarmunstycken. -Men förihelvete ge mig slangen förfaaaan.
hahahaha... fan va farlig jag va här på morgonen!

Så imorse runt 8 stog jag på alla fyra ute på verandan med dammsugarslangen och sög upp jord som låg och garvade åt mig... medans plantorna stog inne och grät och frös.

Nu får det bli en tur till Stackmora och köpa nya, jag vägrar sätta igen!

Åååå...
Det här är så typiskt mig. Så jävla sullig och drumblig!
- Men det går å ändra på, säger Hjalmar.
NEJ DET GÅR INTE!! Its in my blood!!! Och jag kan inte byta ut blodet i mina ådror!
Det var på håret att det gick att använda mina Åhlenskyponger igår oxå som jag hade tvättat i tvättmaskinen.

Så SNÄLLA SKRIV NÅNTING SNÄLLT som jag kan le lite åt när jag kommer hem från jobbet idag!!!!
SNÄLLA!!


Igår var min lediga dag, den blev ju verkligen hur bra som helst.
Jag gick upp och städade på morgonen, hämtade jag upp Hanna och vi drog ner på stan.
In på Åhlens med mina nytvättade Åhlénskuponger, tre stycken. Där träffade vi Martina som hängde på oss på lunch........ på KAFFESTUGAN hahaha... och där satt vi i nästan tre timmar och pratade om ALLT!!
Jättetrevligt!! Jag har inte träffat Martina på flera flera år, så det fanns mycket att prata om!

Dagen gick fort och var bra!

Nu är det strax dags för jobb igen, men imorgon blir det bara en halvdag, sen pyser jag till Stockholm med HANNA och hennes kryckor. Tur att hon är med säger jag bara, min personliga assistent.
För man undrar ju vem som är assisten åt vem? Hon må ha kryckor just nu, men hon har då en hjärna iallafall!!! :)

Ha en bra dag !!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha. du är ju för rolig!! Vi får vara personliga assistenter åt varandra :) Vi kommer att ha så GRYMT kul!! Julia skulle ha varit här..

2010-05-06 @ 12:45:53
Postat av: Ana-Maria

men Emma.. d finns faktiskt folk som inte har nå fötter!! å min sambo e mycke drumligare än dej, han fick ju faktiskt hjärnskakning för att han sov för våldsamt! ha så skitkul i den kungliga huvudstaden i helgen :D

2010-05-06 @ 18:41:01
Postat av: Lisa

oj gumman.. de lät som en jobbig start det där! men den där tanten piggade verkligen upp en iaf :) och idag är det strålande sol med, njuuuut! kramar.

2010-05-11 @ 11:21:19
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Josefine

hej :D fin blogg =) Gillar du låten ja nyss la upp på bloggen?:)

2010-05-13 @ 13:11:14
URL: http://malmboorgs.blogg.se/
Postat av: Ana-Maria

EMMA!! DAX ATT UPPDATERA DIN BLOGG!!

2010-05-14 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0