Nya jävla tag!

Vet ni, jag hade en förskräckligt dålig dag igår, humörsmässigt!
Det var hemskt inombords, jag kände mig irriterad och allmänt grinig. Kändes som jag hade käkat surkål och torkat mig med en sur trasa... haha men guuud så långsökt!
Men jag hade det hemskt! Det hör inte till vanligheten om man heter Emma Jansson, då tänker man alltid positivt, för det mår man mycket bättre av. Så all negativ energi jag hade igår var så främmande... och hemsk.
Men nu är denna dag bakom oss och idag blickar jag framåt! Mot FREDAGEN!
Då bär det av mot Limatrakten på 30-årskalas hos Hjalles jobbarkompis Mathias.
Runt 80 pers som man absolut inte känner, såååå kul!!
Tur att Kryckan är med!

Jag är less på bloggen, inte på själva skrivandet men jag måste förnya det på någe vis.
Nu ska jag fixa mitt alldeles egna domän namn och köpa mig en riktigt bra systemkamera, det vill jag ha!
Så jag kan knäppa grymma kort och visa er ALLT!!
Mitt liv i bilder och ord... ja fan, det ska jag.
Men att sätta sig in i systemkamera djungeln är ju inte som att köpa nya skor precis, vad ska man ha?
herregud... ge mig tips kära ni!

Som vanligt gör jag tusen saker samtidigt som jag skriver här så jag kommer av mig.
Nu måste jag börja dona mig för arbetsdagen oxå, typiskt!

Ha en fin dag alla fina!!

Badtunnabadbild från i Lördags, underbart var detta!!



Hjalmar njöt även han av det varma vattnet! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0