Ägglossning.

Godmorgon på er!

Det är Måndag idag, solen skiner och himlen är blå! Perfekt dag för lite köksarbete inne på Mora Kaffestuga!
Ellerhur va?
Slutet blev lite abrupt i gårdagens blogginlägg... vi fick besök från en förtvivlad vän och det går såklart före!

Men nu är jag tillbaka igen...
Sitter här i soffan och tar en långfrukost idag, kaffe, yoghurt och mammas hemmagjorda musli (herregud va god den är), strax ska jag svälja ett ägg och kanske en macka.
Frukosten är den viktigaste måltiden på dagen!! Och jag är verkligen dödshungrig när jag kommer hem från min morgonpromme, då jävlaranamma skriker magen som en lammunge!
Promenaden imorse var ju härlig som den ofta är nuförtiden när SOLEN skiner jämt!! (peppar peppar)
Dock har jag en grym ägglossning, det spänner och pulserar i hela...... framstjärten.  :o
Skönt är det inte men man vet då om att man släpper ägg iaf.. haha!

Här nedan bjussar jag på en (ENLIGT MIG) jäkligt bra sommarplåga!
Jag har en till också men det spar vi på tills imonn.

Kram på er vänner och ovänner, njut av solen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0