Raggare.

Om kungen blir biten av en mygga, borde inte myggan bli kunglig då eftersom den har sugit i sig blått blod, eller?

Ja det är sånna här tankar som min hjärna tilldelar mig dagarna igenom...
Men som jag brukar säga till Hjalle när han kallar mig drumblig (vilket jag hör X antal gånger i veckan) att man kan faktiskt inte få en tjej som är både smart och har stora bröst. ;) Och han har ju faktiskt valt mig med ett växthus till hjärna...
Ja va FAN, nåt måste jag ju ha å försvara mig med!!!!

Igår när jag kom hem från jobbet så var jag såååå galet hungrig, magen var vänd ut och in och jag betedde mig som ett grinigt barn... Vi skulle äta hamburgare.
Gjorde i ordning min burgare med MASSOR av grejjer på, och så brukar jag lägga den i ett kaffefilter när jag ska äta den, för det sullas inte så mycket då.. perfekt!! Jag tröck med glädje i mig den, och GOTT var det!
När jag tog en närmare titt på bröd nummer två, för där och då hade jag nog lätt tryckt i mig en halv burgare till...
men DÅ såg jag att det brödet var fuuuullt av gröna prickar, fyfaaaaaaaaaaan... Kollade in resten av bröden och ALLA i påsen var möglish!! Gissa om illamåendet kom?!
Men hallå, är detta ett manssyndrom, likt inte fälla ner toalettsitsen, kollar man inte datum på grejjer man köper?
Är det bara jag som gör det??
Brödet gick ut samma dag som det var köpt, och det skulle jag aldrig stoppa i korgen.
Så nu snackar vi! Det är inte bara JAG som är drumblig minsann, även om det är väldigt överhängande.. :)

Ja men tro om man ska ladda lite inför en arbetsdag. Antar att det blir hardcore på fiket idag mä...
Eller ja fik och fik, Mora största lunchhak, har vi fått höra....

Önskar er ALLA en fantastisk dag...

En tjugondel av alla tomater cirka. :)
Här ska det ätas hemmagjorda tomater hela sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0