Trevliga tisdan.

Gick ut imorse 06.30 och möttes av KRÄKSNÖÖÖ och minst en deci på marken från natten.
Att jag skulle gå i mina träningsskor var uteslutet, så då var det bara att pylsa på vinterstövlarna. Jobbigt för dom är så hala och då spänner man hela kroppen på nått vis när man går, plus att det låg en deci snö på vägen så jag fick pulsa mig fram, samtidigt som det öste ner snö från ovan.
PUST!!
Jag kände mig som en äventyrare som var på väg att bestiga mount everest... ungefär.

Efter idag är jag ledig en dag. Alltså imorgon. :)
Det ska bli supadupa göttans.
Till att städa hela huset och styra upp lite matlådor blir det då.

Imorse. Snö snö snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0