Lediga dagen

Tja folket!

Idag är det min lediga dag, sen blir det till att jobba hela helgen. Men int ä jag bitter för de!
Ikväll är det bio med bästa brudarna som gäller, imonnkväll är det DERBYYYY i FMMA, och på Lördag är det 60-årskalas som gäller.
Allt detta mellan arbetet, man ska ha många bollar i luften. Annars blir man som jag är just nu.
LAT!
Sitter här och häckar i soffan för jag har gjort det jag ska göra idag. Städat, tvättat, handlat, bakat bröd och i kylen ligger det 8 nygjorda laxburgare och väntar på att få bli stekta.
Jag tror att det kommer bli supermumma!!

Känns som att jag kanske kan ta mig lite dötid i soffan men jag vill göra NÅÅÅNTING!!
Därför ska jag ut och skotta snö efter att jag käkat lunchen.
Superbra, träning och nytta på samma gång.

Näpp, återkommer om en stund då!

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0