Bloggtorka!

Minst sagt kan man kalla det här den värsta bloggtorkan i min blogghistoria.

Jag har många gånger under den här torkan satt mig framför datan och börjat skriva här och sen bara:
-Näääe, jag har verkligen ingen lust!
... och då funkar det bara inte...

Dagen på jobbet idag har varit helt f*cking crazy!
Vi har typ skrattat hela dagen...
Rena rama 15 åringarna.

Annars då?!

Jo helgen har trampat på i vanligt takt, något lugnare och kallare...
Efter jobbet i Fredags köpte jag mig ett rejält snyggt skoterställ a la 4700 spänn.
Gapa inte så jävligt nu hönni! :) Här snackar vi rejäla grejjer... kläder som kommer hålla i minst 10 år!!
Uuuursnygga verkligen, ska se om jag får till ett kort med mig på i mina kläder så ni får se. :)

Men sen var det som att naturen bajsade mig rätt i ansiktet (ursäkta) när jag klev upp på Lördagsmorgonen, förväntansfull och taggad för en heldag på pappas nya skutter...
-28 grader!! 
 Fyf****n, jag surade hela förmiddagen, men efter en rajd till Orsa på en kaffe och semla kändes det lite lättare.

Söndagen var ju lika kall och därmed även en kojdag, en rejält uttråkad sådan...

Så det var gött att komma tillbaka till Mora Kaffestuga idag och flamsa lite.
Tror nog att Helen och jag har varit ungefär universums drygaste 28-åringar idag. Hehehehe!!

Och nu sitter jag här helt fullkomligt tillfredställ efter ett pass på orbitreken och med mat i magen.


Nu ska jag nog hänga tvätten som strax är klar och gå ut till Felle på lite deeptalk. :)

Trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0