Mina föräldrar!

Punkt nummer tre på listan jag betar av då och då!

MINA FÖRÄLDRAR

Som alla andra skriver jag att jag har världens bästa föräldrar!!
Klart att jag tycker mina föräldrar är dom bästa och ingen annans, men dom är det, bäst av alla... :) 
Min mamma och pappa är spetsen, styrkan, värmen och gemenskapen i Familjen Jansson från Blåmesvägen.
Jag kunde inte ha haft en bättre uppväxt, trots alla sorger som drabbats oss men som på nått vis ändå har fört oss samman mer och mer...

Jag älskar dom så himla mycket och deras kärlek till sina barn kommer jag bära med mig tills den dag jag kliver av pinnen och i all evighet...





Hoppas ni alla hade ett trevligt slut på året och en superstart på det nya!

För mig var det toppen!!

Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0