Happy fucking Friday!

Jag har skrivit uppgift nummer tre, mina föräldrar, men jag väntar in ett fint kort på dom som måste vara med, så därför publiceras inte det riktigt än! Bilden ligger i min laptop som är i Sälen just nu... :)

Just nu sitter jag och lyssnar på alla mina gråtlåtar, jag har ett gäng.
Julsånger hela bunten. Det är såhär att julen för fram så mycket känslor i mig.
Som bara måste ut, det går inte en enda jul utan att jag sitter och ventilerar till mina gråtlåtar.
Jag är tacksam för livet samtidigt som jag är bitter på det.
För jag saknar dom, mina som är änglar nu, alltid! Men på julen växer tomrummet litegrann.

Julen är så fin! Och när jag kollar ut nu så är det fan magiskt!
Himlen är rosa och träden glittrar, snön på marken ligger helt perfekt.
Idylliskt!!

ÄLSKAR JULEN!!!!!!!

Iallafall...

Ikväll är det Moraparken som gäller, ungefär ett halvår har jag väntat på denna kväll!! :)
Ända sen det kom fram att dom hade dubbelbokat och ej kunde dyka upp på Boggberg i somras...
Olle Jönsson är i stan... Magiskt!!
Hanna ska ha Lasse-fest innan, och jag jobbar till 19, så det gäller å speeda efter jöbbet så man hamnar i rätta LS-moodet!! :&

En timme kvar till det är dags att dra iväg och göra dagens arbetspass.
Samla mig, sminka och packa ner dagens outfit.

Det lär nog bli rätt så tjockt med folk på parken ikväll, men finns det hjärterum så finns det stjärterum... eller som Soffan och jag säger, schtjärtenzimmer JA!
Hahaha, internhumor!
Magdalena tror på allvar att jag har blivit tappad vid födseln, hon sa precis så!! :D 
Men hon känner ju alla i min familj så hon vet bättre...
It's just the way we are! :D

Haben eine grosse tag meinen freunden, du bist gold gewärden fur mich jaaa! 
Lägger på min finfina tyskaccent och retar gallfeber på mina vänner jaaa...

Adios! xoxo

En av mina gråtlåtar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0