skärper till mig...

Vart fan har jag blivit av kan man ju undra??? Sommaren har susat förbi sen sist och med den har man försökt hinna med så mycket man bara kan...
Nu är ju sommaren inte över riktigt än, men nu kan jag sitta här och erkänna att jag LÄNGTAR efter hösten!! Man myser med tända ljus, klär på sig med myskläder och skvallrar med kexen på Tisdagar igen!!

Att jag har mycket fullt upp med ditt och datt är inget jag sticker under stolen med... :)

Sitter just nu med Felix i knät, han är sjuk och skruttig...
Två tumörer, en på bröstet och en på ryggen, en varböld på kinden som varken spricker eller försvinner trots 10 dagar med pencillin. Djurdoktorn ville inte söva ner skutte och ta bort bölden för "man söver inte ner en människa som är 120 år"... Felix är alltså i människoår 120 bast! Gjord av järn denna kille!!
Många tycker nog att "men hallå, det är ju bara en kanin"
Morr på sånna, vad Felix är för mig är större än vad jag kan skriva i ord.
Han är en kelig, go och väldigt rolig kanin, han delar ut måååånga pussar till dom han litar på, han skojar och har ett hett temprament, han är mjuk och go och han är väldigt förtjust i pizzakanter...
Nu ser vi till att han har det så bra som möjligt den sista tiden hos oss. :(

Ja sådå, nu får jag nöja mig med mitt come-back inlägg här, för det är dags att dona sig för en dag på jobbet!

Önskar er alla en bra dag!!!!

KLEEEM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0