Elvatusentrehundrafyrtiosex...

... så många steg gick jag igår! :) Målet är minst 10000/dag så jag sköter ju mig strålande!
Men det är morgonpromenaden som gör det, annars skulle man aldrig lyckas. 6000 steg ger en timme ungefär.
Idag är det stängning som gäller igen, men det står inte på förrän helgen är här ju, göööött!!

Egentligen skulle jag vilja göra min blogg privat, sådär så att man får be mig om ett lösenord om man är intresserad av att läsa. För just nu känner jag att jag inte kan vara mig själv här, och det borde jag ju kunna.
Men det är mycket nu runt mig, som jag inte vill sitta och fläska ner här helt öppet, men jag vill ändå liksom få skriva om det, för det är ju en del av mig och min vardag.
Huffaligen...

Hösten glimtar lite mer och mer för var dag som går, det är kyligare luft, myggen är väck och själva stämningen är höstig. Tänk va fort det gick... vafan, jag satt ju nyss på en brygga i Fjällbacka och sög i mig av solnedgången och försommaren. Fattar inte!
Jaja Emma Jansson, nu är det så att det fortfarande är Augusti, vilket är en sommarmånad!

Helgen som komma skall är första helgen på jagvetintenär som ingenting är inplanerat.
Det blir ju hur gött som helst, gå upp tidigt på Lördag för en långis runt Selja-Långlet och sen in och käka världens fläskigaste frulle!
FINT DÄÄÄ!!

Dax att göra ytterligare en dag på jobbet...


Bryggan i Fjällbacka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0