12903 igår

...nästan 13000 steg damn it! :) Fuck I'm good!

Imorse var det på det berömda håret att jag låg kvar i sängen och sov lite längre. Det var precis som Kalle Anka har, en djävul på ena axeln som:
- Emma, du är värd att sova lite till, kolla ut, grått och eländigt, sov!
och så ängeln på andra axeln:
- Men Emma, du älskar ju dina morgonpromenader, upp och hoppa nu. Du vet att du blir pigg så fort du kommer ut i friska luften.
Djävulen:
- Emma, det regnar!
Ängeln:
- Emma du har ett alldeles utomordentligt regnställ!!

Hahaha ja och jag ska vara en såkallad normal och frisk människa, ibland funderar man fan.
Ut kom jag ju till sist, men känslan av sängen mot min kropp var enormt stark!


Jag måste käka frulle nu och sen blir det ju jöbb 1030-1930 men sen är det då HELG!!

En blek bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0