Rutiner

Godmorgon!

Är man uppåt och galen i flera dagar så har man väl all rätt att va lite nere en dag va?
Jag är helt säker på att jag kommer bearbeta detta under morgonens gång här hemma för mig själv.
Det är en sån där tänkarmorgon nu igen... herregud va trötta ni måste vara på mitt eeeviga tjöt om livet, döden, meningen med allt och mina tankar som är lite boll ibland. :/

Med tanke på att jag har runt 60 läsare om dagen, är ni j*vligt taskiga på att kommentera hönni.
Kom igen, skriv nått bara, pigga upp mig så blir jag asglad när jag kommer hem från jobbet ikväll.
Skriv hej bara eller nått...

Min dagliga morgonpromenad blev förlängd idag.
Det som för snart 4 veckor sen tog 1 timme att gå, tar nu bara 40 minuter.
Se där... det tar sig, det tar sig!
Nu har jag vaknat innan klockan 2 dagar i rad, klockan ringer 06:25, då kliver jag rätt i träningskläderna.
Idag vaknade jag 05:52, jag väntade in soluppgången innan jag gick.
Det känns som att kroppen vill ut, den väcker mig och längtar ut i morgonluften.
:)

Ikväll drar allsvenskan igång igen. Mora möter typ Björklöven (kanske) hemma så det blir nog en trevlig hockeyrush på stugan i eftermiddag.

Dagens arkiv är från Oktober förra året när mamma hade 60-årskalas.
ETT ÅR HAR GÅTT??
Jag fattar fan ingenting... tiden, hör mig!
Slow the fuck down...




 Jag prövade kläder en hel eftermiddag och ÄLSKADE mina lila leggings.
Det gör jag än...


HA EN GRYMT BRA DAG

.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!

Själv e jag ledig i dag. Gick upp kl 7. käka frukost och åkte till agnes,lekte lite med henne. Nu e jag hemma igen. Ska fixa lite nu,tvätta å greja ja du vet de vanliga man gör på sina lediga dagar. Vi kanske ses det blir ev lite fika med hanna. Hoppas du blir nöjd nu när jag skriver lite tillbaka till dig :-) KRAM KRAM

2009-09-16 @ 11:09:57
Postat av: Helen

från mig helen ....

2009-09-16 @ 11:11:04
Postat av: Ana-Maria

hejsan Emma! tänkte väl skriva ett litet hej åt dej så du blir glad :-) såg ju dej på kaffestugan idag å kan då inte påstå att du såg nå nere ut. ha d bra resten av dagen!

2009-09-16 @ 14:27:14
Postat av: Camo

Skriver väl ett Hej =) Hoppas det piggar upp dej ;) Kram!

2009-09-16 @ 18:03:02
Postat av: Charloth

Tycker om dig vännen=). Man måste få grubbla ibland!! Puss o kram

2009-09-16 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback