RÄTTVIK

Har egentligen inte så mkt tid över att sitta här.
Vi har verkligen häcken proppfull hela helgen.
Ikväll är det Rättvik och Dalhalla som hägrar, med mamma och pappa, mina brorsor och deras respektive.

Dagen har flytit på grymt bra. Det var apmycket på fiket som alltid, tiden går fort som fuglesangs rymdfärja så det är ju bra. :)
Men när klockan ringde imorse var jag verkligen DYNGTRÖTT, gick rung som en jävla zombie.
Det var verkligen värre än vanligt, jag är ju en morgonmänniska. 
Och så låg ju Tusse bredvid och snarkade och ville kramas.
Bara att kliva upp.

Men hönni, efter konserten ikväll kommer ett intressant inlägg, hehe,
måste verkligen hoppa in i duschen nu och svabba av mig.

HA EN TREVLIG FREDAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0