Vilken helg!!

Måndag igen då... jag sitter här och rockar kl 8 på morgonen.
Lady gagas nya hit är så sjuuuukt bra, jag är helt galen i den!! Hon är en av dom artister som har kommit med flest kanonbra hits.
ALLT hon gör är bra!!

helgen nu.

Dahlbergs bjöd ju som sagt ut oss på hockey med middag.
Lördagkvällen startade redan kl 15.15 nere på kyrkogatan 8 för en fördrink för oss kaffestugare, i form av varm choklad med mintuu.
Mumma mina vänner!!
När klockan började närma sig 16 smög vi oss ner mot hallen.
Placerades vid långbord tillsammans med 10 helmersare och 4 från Dahlbergs.
Förrätt, öl, sprit, buffé och efterrätt i pausen med baileys till...
Jorå... bortskämda blev vi, och fuller blev vi mä!

Vi tippade på kvällens resultat, alla la en tjuga var och gissade, och den som hade rätt fick alla pengarna.
Å de va jaaag!! :) :) :) :)
Synd att en till hade härmat min gissning så vi fick splitta pengarna.
Men wohoow, 200 spänn va ju inte helt korkat kände jag.

Dahlbergs hade även en intern battle mellan kaffestugan och helmers som vi inte visste om...
Kaffestugan var mer intresserade av hockeyn, det var ju det vi var där för, medans dom andra valde att sitta kvar nere i restaurangen. Vilket resulterade i att Kaffestugan vann för vi hade sett tredje perioden oxå. WOOW!! Gött, nu står det 1-1 mellan fiken. Helmers vann bowlingturneringen sist vi va ut mä Dahlbergs.

Efter hockeyn gick Hanna och jag bort till Soffan på inflyttskiva.
Och där sjöng vi och spelade kingmusik heeela kvällen! :)
Hur trevligt som helst och en massa nya människor att diskutera livsproblem med.
Några visste inte ens vilka Lasse Stefanz var, och jag känner verkligen hur härligt det är att människor är sååå olika, hur vore världen annars?! Enfärgad och trist.
Vem vore jag om jag inte vore dansband all the way baby-Emma?!
Ja, skönt med oliksinnade människor som kan dela med sig av sina respektive sidor.

En supernice helg!!

Idag är det jobb, köket med Hanna. :)

Här har ni låten som fyller mig med glädje!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lady gaga är sjuuuuuukt bra :)

kram.

2009-11-25 @ 14:27:24
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Ana-Maria

men Emma, nu har du avstannat i skrivandet igen. :-(

2009-11-28 @ 12:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0