Lörrrdag.

Och inte vilken Lördag som helst, det är derby idag... igen!
Jag ska befinna mig på plats!
Mora skall ta emot riskgruppen i mysiga FM MATTSSON ARENA!!

Vet ni vad jag gör nu? Det vanliga för mig en Lördagsmorgon när jag är ledig.
DOKTOR MUGG på 4:an.
Underbart barnprogram! Hmm jag kommer nog aldrig att växa upp.
Men Markoolio är ju faktiskt en av mina största idoler, han är gryyyym!

Jag har varit lite seg med bloggandet denna vecka.
Dels har det inte funnits motivation, känns som jag haft tankarna på helt annat emellanåt.
Man ska ju kanske inte bli för personlig på en blogg men det har känns tungt ibland.
Livet är ingen vanlig jävla muffins.
Jag må vara glad ganska ofta men jag ler inte alltid inombords.

Nä nu ska vi inte vara så himla dystra, det mår ingen bra av!
Det är ju HELG!!

Pappa är hemma från lasarettet iallafall och det känns himla bra.
Fars dag vill man inte fira på en avdelning!

Eftersom jag ska baka kaka, städa, plocka, promenera och megaladda innan hockeyn betyder nog det att jag borde rapapapapa på lite nu...
Pust, VAD ÄR VÄL EN BAL PÅ SLOTTET??

Slänger in en bild som jag snodde på Hannas fejs.
Denna bild för mig representerar ren glädje.
Sååå himla äkta!!


Kommentarer
Postat av: Anna

HEJJJJJJJAAAAA MIK!!!!!

2009-11-07 @ 09:32:51
URL: http://anna0qeso.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag älskar det där kortet!!!!

2009-11-07 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0