Missinassa.

Helt otroligt att jag är vaken än.

Mitt i natten och är helt okej pigg.
Jag har pratat med Julia i 1 timme och 14 minuter så ni förstår att vi hade mycket att gå igenom.
Senaste skvallret och lite viceversa.

Hon är beräknad att få bebbar typ NU!! Så shit va nära det är nu!
En kille och en tjej ligger och myser i hennes mage för tillfället.
Helt otroligt!
Och nu kan jag inte sova för jag sitter och läser namn, man blir ju inte klok på alla namn som finns.
Hon vill ha hjälp och det förståååår jag, har man inte en aning så blir man inte klokare när det finns 200 namn som man gillar...
Gaah va svårt!

Näe, jag ska fortsätta läsa namn.

Namntoppen för tjejer ser förresten ut såhär:

1. Maja
2. Emma
3. Julia
4. Ella
5. Elsa
6. Alice
7. Alva
8. Linnéa
9. Wilma
10. Klara

Vi är rätt nöjda med en andra och tredje plats där.
Weeei!!

Hörs imonn, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0