Min fösta dag...

...som semesterfirare har varit galant!
 
Jag har verkligen tagit tillvara på varenda lediga minut.
Vi har som sagt varit på Björnparken och tittat på farliga djur.

Dagen i bilder.

På väg ut bland vilddjuren.


 En trött isbjörn.

2 Kamtjatkabjörnar, giganter!

En Sibirisk tiger ligger och restar.


Vild och Vilda, människobarn som fikapausar.


Lättroade mestadels glada barn!


Vi njöt av sol och kanelbullar!!


Våran lilla Rocktjej som älskar "final countdown"... hört den på repeat mellan Grönklitt och Selja idag!


Dock har en del kiv och gnabb uppstått mellan varven.
Emil och Herman var rejält uppretade på varann i bilen på väg från Selja till Blåmes.
- Alltså, hade du varit en pappersbit hade jag rivit sönder dig!
- Och hade du varit en bajskorv hade jag bajsat ut dig.
Bjäbb bjäbb gnäbb tjäbb....
H E R R E G U D ! ! !
Vi hade ett eget högljutt zoo i volvon.
- Men killar, ni älskar varann, det här är syskon kärlek, sa jag.
- Nööö, aldrig i livet...
Han gjorde si, han gjorde så, han började, hans fel.
Det var en intressant halvmil i bil.

Nu ska jag bara invänta Hjalmar som är på Sandön just nu och dricker alkohol och vill ha skjuts hem, när det nu kan tänkas bli av... we'll see!!

Godnatt på er tigers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0