GAAAAAGA!!

Love love love, I want your love!....

Lady Gagas nya låt Bad romance, alltså, jag blir som ett djur när jag hör den, toookig. :)
På ett bra sätt... glaaaad!

Sitter och försöker peta i mig lite frukost, men jag vet inte vad det är med min aptit numera.
Jag måste ju äta, men va bra det vore med nått sorts piller man bara svalde och så blir man mätt.
Men men... det är nog för att jag ALDRIG blir frisk, hostan har hållt i sig i 3 veckor snart.
Och med detta INGA PROMENADER! :( :( :( :( 
Jag började ju med mina friska morgonpromenader igen och då tog förkylningen om... 
 
På Onsdag ska jag vaccinera mig mot Svinet iallafall, det ska bli skönt.
Eller, så jävla skönt är det nog inte å få en spruta i armen och eventuella bivärkningar.
Men hellre det än att ligga utslagen 40 gradig feber.
Har jag ju verkligen inte tid med!

Det är mycke nu.... mycke mycke mycke... på gott och ont.
Julen närmar sig och ni som känner mig vet nog att julen för mig inkallar en del tårar, längtan och saknad.
Men också glädje, närhet och värme i massor!
Julen är så viktig för mig!

Idag blir det jobb, stängning med Hanna!
Och imorgon är det FREDAG, och inte vilken FREDAG som helst.
Lasse Stefanz gästar Mora Parken!
Självklart ska jag dit...

Jag har inte tid längre, måste sminka å så innan det är dags att jöbbe.

Ha en bra dag folket!!

glada och onyktra....





Kommentarer
Postat av: Camo

Ses säkert ikväll =D

2009-12-04 @ 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0