Lördag!

Godmorgon!

Vilken HÄRLIG morgon, himlen är alldeles pojkblå!!
Själv vaknade jag 06:45, klarvaken.
Härligt å va uppe i tid, mindre bra ikväll när jag ska va uppe länge...

...för idag är Lördag och fest inplanerat på progammet.
Hjalmars kusse Ana-Maria och hennes kille Janne har 25/30-årskalas i Nusnäs,
alldeles intill Blicktpunken där Larz Kristerz spelar ikväll.
Å dom har man ju aldrig hört förut, daaa.. :)

Kvällen igår var helt ÖKEN!
Det var noll på TV och min sambo och jag satt i olika rum och datrade.
Jag var absolut maximalt uttråkad när jag gick och la mig, så idag fanimej exploderar jag av ENERGI!!
Jag tänker gå ut och gräva upp hela jävla gården... för hand!
Eller ja, det känns som att jag ska det iallafall!!

Måste dra ner på syrran och inhandla lite bacardi-läsk till kvällen oxå.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0