En önskan.

Var nyss ut med nytt vatten till Felix.
Jag såg en stjärna falla. Nice!
Jag önskade mig såklart nånting... det ska man ju.
Sist jag var med om det var i Januari 2006, i bubbelkoppen ute på Julia och Rich's bakgård i Paihia.
Det jag önskade mig då slog in några månader senare.
Men det  var nog inte p.g.a stjärnan, men ändå... =)

Igår var det discobowling på schemat. Hanna åker ju snart... buhuuu... =(
Det var iaf jätte trevligt och jag var i princip nykter, Hjalmar tog både min och sin ranson av alkohol. Hihi...
mer om helgen sen... 
Ska duscha nu!

Tjaoo! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh får hoppas att det slår in denna gången med då :) Hihi.. TÄNK om ja kunde få se en stjärna falla.. undra vad man skulle önska.. Hmm.. ha en underbar tisdag iaf! KRAAAAM i massor ♥

2008-11-25 @ 15:32:24
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Stickis

Vart ska Hanna åka då?

Kram

2008-11-27 @ 10:27:25
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0