Första steget på en lång vandring...

I have taken it!
Jag har packat min första kartong med stuffs! Jihaaa... vi e på gång!

Min bror har en rolig hockeyblogg: dinoland.blogg.se

Jag retar upp mig så inni HHHHH när dessa nötter till Leksandsfans (jag drar inte alla över den kammen) skriver dessa ELAKA kommentarer. Alltså... är man inte lite SMYGMORING om man är inne på en Mora blogg varenda dag och kommenterar??
Dom är så jävla elaka så ibland sitter jag och skriver riktigt elaka motargument som jag sen inte vågar skicka iväg iaf. Lika lågt som dessa människor vill jag inte sänka mig. Men det känns bättre ändå. Haha!
Usch jag blir så frustrerad.
Och jag är fortfarande "bor-i-en-tvåa-Emma" så PISS OFF ELAKA LEKSANDSNÖTTER!

Det är okej om Mora nu mot all förmodan åker ur, baaara för i helvete inte Leksand åker upp, inte med dom fansen dom har. Nej nej nej!


Jag vet inte vad jag ska göra nu... tror jag ska gå ner på stan och sola. Men det kan jag ju göra imonn för då är jag ledig och har absolut inget att göra då... eller jooo, jag kan ju börja packa... hmm...

We'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0