Min lediga dag!

När Challan och jag var ute och gick igår så gick vi efter älven ner på stan. Jätte jätte mysigt och fint att gå där.
Men det var inte ett DUGG mysigt igår. Vi gick där och njöt och beundrade sommaren, när vi fick ett släptåg av.........................................

!!!EN MILJON MYGGOR!!!

Jag ljuger inte alltså. FYFAAN! Jag tror nog att jag kan räkna till 20 myggbett på min kropp. Det var helt galet, en plåga.
När vi kom upp på vägen igen så SWOSH inte en myggjävel i sikte!
Så idag går jag runt som en lusbiten hund och kliar lite här och kliar lite där.... MORR!

Jag håller på förbereder mig för A DAY AT THE BEACH!! Wihoo!!
Jag är nog jävligt snygg med utbuktande myggstick yverållt, men what the fuck, dom gör sig nog snygga med bullmagen, dom slöa låren, gäddhänget och skäggstråna på halsen. ;(

Haha! Trots detta så är jag en lycklig person!

Vi hörs!!

JAG LÄNGTAR EFTER DIG NU SNYGGING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0