Cyklon on the way...

Ja har pa Nya Zeeland ar vadret verkligen varierande. Fran 30 graders HETTA till regn nu i tva dagar framover. Vi vantar pa en cyklon som ska dra forbi sa att det blir solsken igen... tydligen en ratt stor en med myyycket vind.
Alla bat turer och aktiviteter pa sjon har varit installda hela dagen.

Det ar saaaa skont att vara tillbaka i Paihia igen... visst, SKITKUL har vi haft, och vi har fatt manga nya vanner, men faan va gott de va a ta sig ett dopp i hot tuben och ta en ordentlig dusch!! Fint som snus...
Rich haller som vanligt pa att laga en gourmet middag... nu blir man sadar bortskamd igen. Vi har levt pa typ Subway nu i nagra dar.. haha!

Imonn ska vi aka till Whungarei pa lite shopping. Jag alskar Whungarei! Det ar saaa mysigt dar...
Maria Signal ska komma upp i veckan och leka lite med oss... det blir sketaskoj!!! =)

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva... kanner mig matt och seg. Avalea kryper som aldrig forr nu...
En riktig rallykrypare!!!!!! =)

SVENSKA LIGAN!
image123
Hanna, jag, Johanna & Erika (Boras), Charlie & Erika (Stockholm), Elina och Johan (Ystad)!! 

   
1. Hanna pa ungefar 3700 meters hojd! =)
2. Jag och Hanna i Auckland!
3. Underbara land!

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Avalea ser ju ut som Johannes.... Men det kanske växer bort... :) Idag är det julfest på Solleröparken, dans kring granen, tomten och påsar! En riktig happening för Elvira och Famun. Idag har vi faktiskt minusgrader, så jag har varit ute och spolat Budgatu FM Matsson arena. Det har ju smält tre gånger nu, men skam den som ger sig. Mora har vunnit två raka nu och är på gång... 3-2 igår mot Frölunda. Nu är vi på gång rejält!

2008-01-20 @ 13:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0