Irritationsmoment...

Morning!
Idag vaknade jag och var faktiskt inte på mitt bästa humör. Typiskt!
Det beror nog på att jag har ONT I HALSFAN!
Skit oxå om jag ska gå och bli sjuk nu. Det tillåter jag bara inte...

Ikväll ska jag på hockey. Kan inte riktigt smälta heller va FAN dom HÖLL PÅ MED i Lördags?!
Grr.. varför bryr jag mig för? Från 1 - 3 till 6 jävla 3! MORR!! Hur är det möjligt??
Nej nu släpper vi ämnet!

En annan sak som jag stör mig på idag är Mats Bilar reklamen. Dom är ju sååå dåliga att jag vill slita av mig öronen för en sekund. Jag kommer aldrig nånsin handla en bil där för då minns jag bara deras dåliga reklamer.

Åååå va seg jag är idag...

Igår var en myskväll utan dess like. Vi lagade bamsegod mat och kollade på "I en annan del av Köping".
Det är ju så jäkla kung! Vi gick och la oss tidigt som fan. Hela dagen var seeeeeeeeeeeeeg.

På påsk ska Hjalmar och jag åka upp till Nornäs och fiska. Det blir skoj!
3 dagar i stugan och så ska vi till Norge en dag och shoppa i Trysils köpcentrum!!

Iii jag har inget skrivarsinne idag...

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0