Hallå där ute!

Idag ska jag jobba igen... ska gååå ner till Coffeehouse. =)
Är verkligen engagerad nu inför RIKTIGA beach 2008 som börjar i Juni.
Haha... den där beach Januari 2008 gick ju sådär typ... käpprätt åt Hhhåååå!!!!! =/

Sofia och jag peppar varann så nu JÄÄVLAR!!

Hjalmar muttrar och puttrar mest över att vi ska äta sån konstig mat.
Konstig??
Det är ju förfan helt riktig hälsosam mat! Det är ju precis som vanligt bara det att man PLANEEEEERAR vecka för vecka, och byter ut mättat onyttigt fett mot fleromättat nyttigt fett, och man äter tills man är mätt och inte uppstoppad! Typ istället för pommes äter man riktig potatis, istället för margarin har man olja eller inget alls, istället för mjukt bröd äter man hårt... ja små enkla förändringar.
Det skadar absoluuut inte honom heller att börja tänka lite på vad man stoppar i sig.
Korv får han käka när jag jobbar... =) 
 
Nya Zeeland börjar kännas avlägset nu i samband med att brännan RASAR av mig i en hiskelig takt.
JAG BLIR GALEN!!!
Får nog sola tre gånger/vecka istället för 2/vecka som jag hade tänkt, i början iaf....
STANNA KVAR PÅ MIG NYA ZEELAAAAND SOLBRÄNNA!!!!
Please don't leave me!!

SNUTTTAANNNN!!!!
image186


Kommentarer
Postat av: Ea

Solarium är skadligt för huden. Både UV-A, UV-B och UV-C strålning är farlig för huden. Anledningen till att man blir brun är faktiskt att huden skyddar sig mot nått som är skadligt. Tänk på det!

2008-02-08 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0