Hej vänner!

Har Morafolket vaknat ur dvalan nu? Det verkar så.
Denna dag, framför allt kväll har varit jäääkligt hektisk!
Uj uj uj...
Men till slut blev vi klara och fick gå hem.
Känner att jag har blivit kräsen gällande det där med att "jobba sent".
Halv åtta är sent för mig nu. Haha...
På Donken åt man ju typ lunch halv åtta när man jobbade sent.
Då kunde man räkna med att få vara kvar till fyra på morgonen, ibland ännu längre.
En gång möttes vi i dörren, vi som stängde och dom som skulle börja klockan 06.
Tror att det var du som skulle öppna Lisa, om jag inte minns helt jättefel. Anyway. GALET om inte annat!

Har precis snackat med Charloth i telefon, vi har gnissat lite på vad vi ska hitta på, på juldagen. 
Parken är struken iallafall. Dyrt och inte så lockande.
Då lockar det en miljon gånger mer att åka till Orsa och gå på "Långkalsong" fest hos Helén! =)
Det var vi förra året. Det var skoj! 
Hehe... we'll see!

Imorgon kommer Bonnie och Justina hit och hälsar på mig. KUUUUL ska det bli!
Jag älskar besök!!
Justina är 5 månader nu, jag har inte sett henne sen hon var nyfödd.

Annars då... LEDIG IMORGON!!

Idag lurade jag på våran hockeystammis Stefan Mann en julmust. Haha, han är rolig! 
Hur förklarar man vad en julmust smakar, på ENGELSKA?!?
- It taste like christmas. Like sweet beer, but different.
HAHA... bra förklaring va?
Tydligen, för han ville gärna prova en sån iallafall...
Det smakar nog inte ett dugg juligt för honom... antagligen... men ändå...

Kul var det iallafall. Han har börjat vidga sina smakvingar nu.
Annars är det oftast och alltid capucchino som gäller.
Ja han köpte ju givetvis 2 sånna också...
Hur som haver, nu ska slita fram dammsugaren, så sant som det är skrivet, men jag vill INTE städa på min lediga dag imorgon. Då är det paketinslagning som fetgäller!
Nära nu! Nära nära...

Trevlig kväll på er!



Kommentarer
Postat av: Stickis

Jag var nog med och stängde iaf, den där gången vi mötte de som öppnade. Ojoj... :)

Kram

2008-12-20 @ 19:56:17
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0