Torsdag.

Hej!
Jag gruvar mig inför att plocka ut dodgen idag. FAN! Nästa helg är den nog borta.
Sjukt!
Jag kan inte låta bli att tänka vad den där bilen är värd om några år, eftersom den är värd så mycket pengar NU.
Och det bara stiger.
Å andra sidan kan den inte bara stå där och jag kan verkligen inte ta hand om den.
Hade jag haft nån som hade kunnat laga den, för det är ju nått småfel på den varje sommar, gamla bilar, då hade det varit en annan sak.
Men nu finns inte det.

Ja det märks vad som rör sig i min skalle mest nu.

Det blir en ny platt tv, en ny tv-bänk och en videokamera som plåster på såren sen. Haha...
Tyvärr dämpar det bara lite den ångest jag kommer att ha....
Låter som man är aparik men så är det ju inte. Tyvärr.

Hade jag varit aparik hade jag lagt ner minst 50 tusen spänn i mopar och gjort den helt jävla underbar.
FAN FAN FAN!
Vilken ångest dag!
Nä nu ska jag göra mig i ordning så vi kan va på Jonssons möbler när dom öppnar och ta ut den på en gång.

Och så bajset på hela kakan är att min telefon fortfarande inte tar emot sms. ?!!? Fattar inte! Måste vara 3 som krånglar. Grrr....

Ni får ha en bra dag....

 Mosters plutta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0