Seg segare segast...

3 bakfulla pms bruttor!
Ja Rich har det verkligen inte latt nu... haha...

Igar var en helkvall ute...jajamensan... och jag tanker inte skriva allt skvaller har men Hanna hade nog roligast! =)
Julia och jag ska som vanligt inte vara dom som dricker minst.. fasen alltsa, nar vi kom hem lag vi pa golvet och apskrattade. Alltsa det tog aldrig slut. Bra magtraning dock.
Hanna har knappt lite kort, det vart faktiskt ganska manga partykort igar men jag lagger in dom imonn for jag orkar verkligen inte nu!

Hanna och jag traffade Sapan igar (for er som har hort talas om honom) nar vi var in och kopte ol pa 4square. Han ar chef dar nu.
Jag var lite orolig ifall han inte skulle kanna igen mig men det gjorde han pa en gang.
Vi tjoade lite med honom innan vi gick vidare till beachen for att tippa i oss olen.
Det var iallafall jatteskoj att se honom igen!

Idag har vi varit ivag och surfat. Eller Rich har surfat, Hanna testade oxo.
Fan jag orkar inte skriva nu... trott trott... seg och pms:ig.

STACKARS RICH!

Han kom pa har en dag att han var ratt ensam pa sitt herravalde har pa Wilson Road just nu och  "even the god damn cat is a girl!!" hahahahahahaha! Poor poor man!

Masterkocken har Thaimat pa menyn idag. Mums va det luktar gott!

Hores!! KRAAAAAAAAM!!

LAAAANGTAR EFTER MIN TUSSEGUBBE NU!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

hallå brudar!! Bra att ni har skoj, drick en
öl för mig med. Har hanna hoppat ner från nån hög bro i ett snöre än?? Hon e inte klok... :-) Saknar er på jobbet men vi ses snart.Jag åker mest skidor på helgerna as mycke snö i grönklitt över en meter!!
Det e coolt de...
Häla hanna så super mycket å de andra med. kram kram!

2008-01-23 @ 19:55:20
Postat av: Emma Lundberg

fan va skoj att läsa om er resa! fasen va härligt ni verkar ha det! krama julia massa ifrån mig

2008-01-24 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0