Från min smartfån!

Hello!!
Testar min blogg-app... :D

Morgonprommisen imorse har inte blivit av än, jag är som en trassocka..
Natten glömde bjuda in mig, jag har sovit som en påse skit. Ligger och grubblar på aaaaallt och har man väl börjat gnata så är man fast i ekorrhjulet.
Nu har jag iallafall svalt en kaffekopp, myst ner mig under filten, tänt ljus och bara sitter här och lyssnar på tystnaden! Lyssna på tystnaden är ungefär som när man dricker iskallt vatten och det smakar sååå gott!! Det är svårt att sätta namn på vad vatten smakar och hur man hör tystnaden... Det är känslan man vill åt!

Jag älskar morgontimmarna... En hel dag att ta vara på stundar, världen håller på att vakna och kaffet smakar ju så gott på morgonen!
Idag har jag jobb mellan 10.30-19.00, vilket känns helt okej... Det kliar i mina städfingrar och det är nu innan Vasaloppet man har tid över för storstädning. Sen har vi häckarna fullproppade från morgon till kväll. :)

Äsch nu ska jag peta i mig min frulle och måla på mig fejset...

Ha en helt fabulous Onsdag!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0