En Söndag i Januari

... ja och inte vilken Söndag som helst, nej idag är Söndagen då SOLSIDAN har säsongsstart.
Skönt med lite rejäl Söndagsunderhållning igen! Jihaa...

Vaknade kl 06:30 med igenkorkat nev, så istället för att ligga där och jämra studsade jag in i duschen och gjorde en rejäl renovering, skrubbade kroppen, la i en hårinpackning, klippte naglar och ansade hårväxten på benen.

Nu sitter jag i soffan och har tänt alla ljus som finns att tända. :)
Fixar och trixar lite med mina kort i datorn.
Har laddat hem ett bildredigeringsprogram som heter Picasa, mycket bra om man vill redigera bilder och göra kollage, leka med sina kort. Gratis dessutom!

Det är ju meningen att det ska komma en ny header här på bloggen inom kort.
Alltså den där bilden längst upp...

Jag har gått i veckan och tänkt att: Ååå det där och de å de å de å de måste jag skriva om på bloggen, seriöst.
Det sprutade ideér, men så sitter jag här och är tyvärr helt blockerad av andra saker.
Gaaaah!!

Jag tar och gör en ny header sålänge så kanske det lossnar...

Men en sak som jag iallafall undrar över är:
Hur litet kan ett hål bli?

Mmm sug på den ni...

Den här kaffemuggen är förövrigt min ABSOLUTA FAVORIT!!
Fått den av Hanna en gång i tiden för längesen... undrar om hon minns det?!
:)




Kram och så...


Kommentarer
Postat av: hanna

Har du fått den av mig??? :) Va kul!! Den måste ha varit med länge!

2011-01-16 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0