Uppgift nummer fyra...

Jag skrev ju en lista här längre ner på sidan om trettio saker jag ska skriva om, lite då och då...
Idag känner jag för nummer fyra och då står det "vad åt du idag"

Okidoki...

Frukost: två ägg, en bit brieost, vatten och kaffe med mjölk.

Lunch: En sallad med lax, fetaost, oliver, majs, tomat, paprika och maaasssor av dill! Vatten till det!

Middag: Omelett med champinjoner och lök. Till det en klick keso, lite kalkonkött, avokado, tomat och paprika...

Basmåltiderna såg ut så. Har även ätit en pyyyyytteliten klump chokladbollsdeg, två rutor mörk choklad och lite mer kaffe till mellanmål. :)

De va det hela de.. lite mycket ägg kanske haha men jävligt snålt med kolhydrater.
Vilken koll man får om man skriver upp vad man äter.


Nej ni, tar och slänger omkull mig i soffan, förkylningen gör sig påmind såhär på kvällskvisten...

Kram!!

Blev ett kort och innehållsfattigt inlägg idag men här kika på lite "Flickorna på Klitteholm"...
ASSÅ SHIIIIIIIIIIIIT!!!
En kväll satt Hjall och såg detta avsnitt om och om och om och om och om och OM IGEN...
Jag hade gått och lagt mig och hörde innifrån rummet där datorn står en massa konstiga ljud.
Gick in och där satt A och verkligen fullkomligt asgarvade!!!
Tårarna sprutade på karln och så spolade han tillbaka till samma sak om och om igen... när Fatima visar brösten och Nettan säger "ska man ha hår där" och så kommer ridläraren in.



Humor humor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0