Sy egna hissgardiner?

Visst fan borde väl jag fixa det?

När vårat hus byggdes på 50-talet var det ju hyperinne med "panoramafönster" vilket är ganska snyggt ju...
Våra vardagsrumsfönster är därmed gigantiska, tre megafönster ger rätt så rejält med ljusinsläpp vilket jag uppskattar, men att hitta gardiner som passar är dessto svårare. Iallafall när man vill ha hissgardiner på stång.
Sy sy sy... så får det la bli!

Idag känns det som att det här Vasaloppsbestyret har börjat dra igång...
Vi är sjukt laddade nere i köket på Kaffestugan.
Bring it on folks!!
:D

En linssoppa står och puttrar på spisen i detta nu, min middag idag.
Gubbin han har ätit sallad.

Intressesmufarna dansar "vem.fan.bryr.sig-dansen" så jag tror att vi bara slutar här.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0