hjärngympa

Hejsan Svejsan!

Jag har verkligen tryckt upp min blogg på hold nu, alltså jag ÄLSKAR verkligen att skriva egentligen.
Så just nu vet jag inte vad jag går igenom för skrivkrampskris.
Den ska dock hävas, jag måste få uuuuur mig saker på min sida, som förr!!!
Jag älskar ju det!!

Idag har Hanna och jag haft världens mega-road-trip!
8.00 var hon här imorse och då pös vi till Oxberg på lite ärenden, och sen vände vi Lancern och styrde mot Valbo... Ikea och köpcentret! Wiiii!!

Shoppade lite ikeasaker men egentligen tycker jag att Ikea är jävligt opersonligt.
Det är svårt för mig att hitta saker som ska passa in i min lantliga inredning.
Men en och annan skärbräda, bestick och återtvinningspåsar gled väl ner... haha! :)
Och fina lampor som står och lyser så himla energivänligt nu!
Däremot finns det en alldeles fantastisk liten inredningsbutik inne i köpcentrumet, som är helt grymt underbart!!
Där hittade jag maaaassa grejjer jag vill ha!!!

:D

Vi var hemma i Mora igen kl 18. Så i tio timmar var vi på utflykt!!

Nu är det dags för mig att krypa i säng. Jag har lyssnat på en och samma låt nu ett tag...
Den är så himla fin!
Jag tänker på Felix så himla mycket, det är så enormt ovant utan honom.
Min älskade lille skrutt!!!!! Matte saaaaknar dig!!!!!!

Mina änglar däruppe, hör ni mig? Ser ni mig?

Jag har ofta och mycket funderingar innanför min pannlob om livet, döden, oändlighet, ovisshet...
VAD ÄR VI!?!??
Människor som traskar runt på en planet och tjänar siffror varje månad.

Men sen då?

Alltså jag vägrar tro och tror inte heller att man bara slutar exsistera.
Om jag tänker så, så går jag under.
Jag måste tro att det finns nånting mer, annars betyder det att mina älskade änglar egentligen är ingenting för att dom inte längre lever!
Nej så är det bara inte... jag vet att jag har rätt, jag känner det!

Jaja, vi gör ju mycket mer än tjäna siffror... såklart. Men ni fattar.

Vem är jag om 100 år?

Okej okej, jag ska gå och lägga mig nu. Prata för mig själv och veta att dom däruppe hör mig!!
:)

Godnatt mina kära vänner och andra!

Här kommer låten alla älskar:



Kommentarer
Postat av: jullan

Vadda Oxberg pa lite arenden???? Vad har man i Oxberg att utratta?

Jag vill oxa till IKEA fy tusan vad fuskigt

2010-09-30 @ 23:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0