Värdelös...


Oh my god vilken värdelös dag detta är so far. Det snöar ute...
Jag satte tungan i halsen imorse när jag klev ut på min morgonpromenad. SNÖ?
Vem skojar på mig?? :)
Jag vill gärna att det ska bli grönt och fint nu och så önskar jag ytterst få regndagar i sommar.
Snälla hör min bön! Förra året regnade det VARENDA "%#&¤)= dag på min semester. Jag skojar verkligen inte. Ja vissa dagar kom det kanske bara en skur som varade i 5 minuter, men det kom nederbörd alla dagar.
Och sen en idiotkall vinter på detta... men man kan ju bli lite småless.
Även solen har sina fläckar och jag står mitt i en just idag!

Det blev iallafall halvt bestämt igår att jag ska till Amsterdam och hälsa på Hilda.
Min bundis från resa #1 i Nya Zeeland 2006.
Det vore ju megacool! Kliva in på nån krog och röka lite brajj.
NEEEJ FÖRFAN, JAG SKOJA!
Men lite shopping och sightseeing i Amster vore fan inte helt fel känner jag.

Nu är det Tisdag och på Fredag runt halv fem kliver kryckan (eller jag kliver och Kryckan hoppar) och jag på ett tåg som ska ta oss till Stockholm. Vi ska umgås med brorsan och Ida hela helgen. UNDERBART!!
Ja och så ska vi ju få äran att gå på Lady Gaga konsert i globen. Ja om jag kommer ihåg att få med mig biljetterna vill säga... Det bästa vore nog om jag lät Hanna ta hand om dom.
Ni som känner mig... ni vet ju.

SULL är mitt mellan namn!

Det snöar mindre nu, mycket bra.
Valianten står här utanför och väntar på att få bli hämtad. Den har ju ingen motor just nu så det är svårt att köra den nånstans. Men snart har den en helt nyrenoverad motor.
Det är Morfars gamla taxibil från 1960. Jättefrän! Innuti är det röd klädsel i skinn och så är det glasluckor mellan fram och baksätet. En taxameter som tickar i ören... Ååå min älskade Morfars ögonsten var denna bil!


Hoppas ni får en bra dag, nu ska sullan sminka sig!

den osminkade sanningen på NZ 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0