Valborg!

Hej kära vänner!
Fyfan vilken intensiv helg. Det har jobbats, firats Valborg, chafförskats och sovits rätt så lite.
Men helgen har varit SKOJ!
I Fredags var det ju som alla kanske vet sista April och varenda Svenne plockar fram nått sorts pyromaniskt sinne... Det eldas brasor utav helvete!
Vi hade lite grillskiva här ute på altanen först. Det var jag, Hanna, Hjalmar, Lundskruven och Jonsson.
Sen packade vi in oss i bilen och åkte till Älvdalen på förfest.
Mycket trevligt !! !!

Vidare till Rot på John Lindberg trio och Billy Opel på scen.
Oh my goooooood och mums!!!
VILKET ÖÖÖS på scenen!! Puuuuh!! Vi dansade som dårar hela kvällen, och hör upp nu!!!
JAG DANSADE BUGG, och det gick ganska bra!!!!
Jag får ju ALLTID höra hur KASS jag är på att dansa av en viss hjaahhooosthjalmarhosthost. Men nu har jag konstaterat att det delvis inte är mig det beror på, utan delvis oxå på han som för.
Så de så!!

Helgen har varit toppen med andra ord.
Träffade Tyll idag när han va in på fiket och han frågade mig om vi hade varit i Rot nånting?!?!
- Men Erik, vi stog ju längst fram när du började spela, vi vinka ju till varann.
- ööö jaha, ja jag vart ju lite full.
Hahahahaha...

Men nu lär jag sova. En viss person har sagt att han ska med mig ut på promenad imorgonbitti...
Intressant att se om det verkligen ska hända. :)

Sov gott därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0