Trädgårdsjobbare...

Familjen här på Näset har varit ute i stort sätt hela dagen idag!
Pulat på utav bara fan i trädgården, grävt upp buskar, fixat gräsmatta, rensat rabatter och druckit en hel del med vatten! Vilken effektiv träning!! :) Och va bra det blir! En suuuuperfin gård börjar formas!
Helgen har varit bra och gått fort.
I Fredags bar det av till Lima på 30-årskalas åt Hjalmars jobbarkompis Mathias som hade kalas.
Vi kände inte en kotte men hade skoj ändå... minst sagt!
;)
Så igår var det en rejäääääält lugn dag! Hände absolut nada... mycket sömn och soffhäng i Selja!
Orkade inte ens åka till Orsa på cruising utan hyrde en rulle som man låg och halvslumrade till.
Hahaha... dålig karaktär AB!
Idag däremot har det verkligen jobbats på då...
Jag gick upp klockan åtta och städade huset också och storhandlade på Maxi, INNAN jag va ute i trädgården hela dagen... Så nu känner jag mig otroligt tillfredställd och nöjd!

Felix sitter och bajsar på en servett just nu och sen äter han upp bajset.
Måste ju va jättegott å äta sin egen skit... haha!

Hoppas ni samtliga har haft en fin helg, jag tänker gå ut på verren nu och njuta lite av kvällssolen!

Ha de fint sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0