Jag är en snäll flicka!

Godmorgon!

Igår var trötta-dagen för mig, jag var smålullig hela dagen på jobbet.
Det pratas om "vår-trötthet" men det där har jag verkligen inte tagit åt mig av.
Hur kan man bli trött av våren??! Våren är det bästa som finns.
Det är väl på våren man får energin och goet tillbaka?!
Vad är det då som gör att jag varit såååå trött?
Förmodligen "längtan-efter-vår-trötthet" snarare än "vårtrötthet"...

Iallafall så gick jag upp 06:30 imorse för min morgonrunda, och enligt rutinerna jag har kollar jag såklart fäjjan innan jag beger mig ut. Imorse måste jag varit extra trött.
Gick in och spande, och i min profil hade Ted gjort ett inlägg. Ted är en undeeerbart rolig, söt, charmig och snäll kille från Paihia i Nya Zeeland. En rolig vän! Ellerhur Hanna!? ;)

Jag ar sa frusen, Jag ar sa frusen, det hanger istappar ut ur musen!!!!

Precis detta har Teddy skrivit, kopierat rakt av. :)
Och när jag läste det halv sju imorse så var jag verkligen megatrött.
Jag satt och stirrade på meningen och bara VA FAN?! Han pratar ju engelska, hur han gjort det här?
Och så började jag tänka på engelska och försöka fundera ut vad det betydde?!
Totalt jävla seg i kolan! Hahaha...
Och under hade Magdalena skrivit HAHAHAHAHA!
Det fattade jag inte heller, va fan garvar hon åt? Jag förstod inte vad det betydde, för jag tänkte bara på engelska... nej men helkocko förfan! Haaaha!

Hade liksom inte alla kanaler på TV:n om man säger så...

Men nu har hjärnan fått ett kickstart efter morgonluften och det var ljuvligt. Noll grader, regn och blixthalka.
Härligt härligt! :thumbup:


Det är extra skönt med helg när man har jobbat hela helgen, helgen innan.
Ööö, det där gick ihop va?
Förra fredagen impulsåkte vi till Älvdalen och hade verkligen skitskoj!
Det blir ju mer mä det framöver... :D

Hoppas ni ALLA får en bra dag, kom in på en fika vettja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0