Det är ju Lady Gaga förtusan!

Här sitter man, lagomt gosfet och smällmätt! Jag har jobbat tidigt hela veckan och det är ju rena rama lyxen att komma hem innan klockan slår 16, på dagarna!! 
Man hinner med så mycket... soffhäng. 
Det har mest blivit soffhäng denna eftermiddag och det sitter jag här och har ångest över nu! 
Men man är lagomt mör när man kommer hem, speciellt om man är lite kexig redan innan man börjar jobba. 
Som snuva och halsgegga.

Men jag har ju iallafall fina blommor på bordet! :)

Jag sitter och spanar på biljetter till Lady Gaga i Globen i Maj, jag vill såååå gärna gå!!
Hon är en enormt stor idol till mig, näst efter Black eyed peas är hon min favorit artist från over there.
 Det känns nästan som att jag är ett steg ifrån att ta semester Fredag den 7:e maj och dra ner till main city Stockholm och se henne... vore GRYMT!!
Den ENDA KOMMUNEN jag varit till i år förutom den jag bor i, är Älvdalen!!
HELT SJUKT!! Ännu sjukare att jag erkänner det här... på bloggen, för alla!
:O
OH NO, håller jag på förvandlas till en tidig (väldigt tidig) 30-års-krisdrabbad pensionärs wannabe, som sitter i soffan och muttrar:
-Varför åka nånstans när jag har det så bra här hemma??!
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP, nu blir jag rädd för mig  själv!
NEJ NU JÄVLAR!!
Grottfolket ringde och ville ha tillbaka sina skinnfällar som jag vilar röven på i soffan.
Nu måste jag ta tag i detta, så man kommer nånstans längre än till Älvdalens kommun!
I ÅR HELST!!!! :bigeyes:

LADY GAGA HERE I COME, WITH OR WITHOUT A FRIEND!!

Måste sms:a Ea och höra om han och Ida kanske är sugna, eller åtminstone om dom har en säng över, eller två!



TREVLIG KVÄLL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0