Runt 30 minus kållt!


Vaknade av att jag låg och huttrade imorse... I S K A L L ! ! 
Fuckin-A får man ju inte säga i USA, men vadå jag skriver ju och jag är i Sverige!
Okej, Felix Jansson har därmed sagt tack och hej till livet som överlevare i kölden.
Igår blev han en +fem kanin. :)
Han har flyttat in i ett utrymme brevid stallet, med ett eget element som håller rummet 5 grader varmt.
Och ja, skillnad på kanin är det ju. Hahaha...
I vanliga fall när jag är ut till honom med frukost, (bortskämda kaniner äter enligt tallriksmodellen) så är han direkt framme vid dörren och klänger (med rimfrost i hela ansiktet) helt tokig efter mat. Imorse när jag var in i hans lilla bohag kika han lite på mig när jag kom, sen sträckte han ut bakbenen, gäspade till innan han kom fram till dörren typ:
- Jaha och nu kommer du ja...
Härligt att se, killen lever groteskt på övertid som ni vet... det märks inte nånstans!
Nu undrar jag om det nån gång är någon som har bytt ut honom??
Ja gött har han då det nu!

Idag är det hemmavid och elda som gäller... -31 grader. Hualigen, och kallare ska det bli.

Hoppas ni får en bra dag, återkommer nog, nu måste jag elda lite...



Slumpar in en bild från Midsommar 2007 idag. :)
Vilka killar!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh ja usch nu räcker de med kylan!

Men skönt att det ordnat sig för kaninen :)



Sköt om dej!

kram!

2010-01-11 @ 12:30:44
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0