Drömmen om Julia...

Har haft lite lätt skruvade drömmar inatt.
Julia var hemma med alla sin 40 barn (som hon brukar uttrycka sig min sköna), och Avalea var ungefär 8 år och tvillingarna var då 6. Och så var det två barn till i 2 årsåldern. Jag kanske har drömt en sanndröm än en gång, att Julia kommer få 2 barn till... det vore nått de... hahah, de du Jullan! Sanndrömmarn har drömt igen!
Dom bodde i Ribbåsen i en stuga som jag aldrig har sett förut, kanske ska dom bygga hus där?!
Wohoow, hon kanske ska bli mjölkpiga!

Det låter ju hel tokigt men så kan det vara när jag tänker med insidan av hjärnan...

Det var en skum dröm. Julia hade 10 spisplattor och på alla dessa stog det en gryta som hon tippade i krossade tomater i, som vi skulle äta som soppa.
-Många munnar att mätta, sa hon där hon stog och rörde i sina 10 grytor.
Jag och Hjalmar skulle åka till Flugan 2 (där Jullan bodde för typ 15 år sen), och hämta Ashton och Avalea som var hos mormor och då fick vi låna Birger Nylens v70... hahaha... men när vi kom till Nina så hade Ashton och Avalea somnat, men istället var Herman och Elvira där så vi tog med dom istället...

Sen minns jag inte mer...

Härlig sanndröm va?! :)

Igår var det iaf semmeldagen, fet-tisdagen, fettisdagen, fastlagsbulledagen eller vad man nu vill kalla den?!
Jag åt en halv semla, det fick räcka. Däremot såg jag väl ungefär 1000 semlor med mina ögon.
Det ska bli intressant idag att höra hur många semlor dom sålde igår!? Mycket intressant, det gick på löpande band!

Dags att käka frulle nu och spendera lite mer tid i min SKÖÖÖÖNA SOFFA och sen dra till jobbet!

Vaafaan, dom säger på nyheterna att nån har blivit mördad i Mora inatt, ett skämt eller?!
Snälla nån, jag bor ju på en trygg plats!! Fan!

Hjalmar ligger och myser med min BMW som har blivit till 500 och 1000 lappar!!





Kommentarer
Postat av: jullan

Du ar helt galen i hela huvet......INGA MER BARN FOR I H....VETE. Du skrammer livet ur mig kulla. NEJ aldrig....da kommer jag doooo. Jag skulle ju inte ha nagra barn. Ja jag vet da inte vad som hande. Det kanske blir sa nar man gillar sex alldeles for mycket =)

2010-02-19 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0