mitt nyårslöfte...



Jag låg på min madrass på golvet imorse (eftersom jag lånat ut min säng till Elvira) och funderade på VAD det är som gjort att jag försakat min blogg så inni bomben?? Inte ett enda vettigt svar på den...
Jag gillar att skriva, både tok och allvar, jag mår bra av det och jag har faktiskt tid över till det.
Så NU har jag ingett mitt första (nånsin) seriösa Nyårslöfte!

Bloggen ska leva!!!

Jag ska göra en schyst makeover här nu och FÖRNYA min skrivarstudio!

2011 kommer att bli ett minst sagt spännande år för oss tror jag bestämt... :)
Och det vill man ju gärna dela med sig av, inte minst för mitt eget skrivandes skull.

Måtte värmen från varandra vare med er såhär i dyngkylan.

Jag återkommer med storm!

Lots of Love
Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

skit fin bligg juh;)

2010-12-29 @ 09:25:37
URL: http://emmapaivarinta.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Jag gillar! som man säger på facebook. Jag ska också ta tag i min design så att det blir roligare :)

Gott nytt 2011 Emma. KRAM

2010-12-29 @ 09:40:49
URL: http://frokenbjorck.blogspot.com
Postat av: Ana-Maria

Hipp Hurra för Emma! :) vi vill ju ha mer roligt å läsa nu :)

2010-12-30 @ 10:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0