SORRI GAJS!

... jag har haft fullt upp med att fira påsken med min kära familly så det har ju inte blivit så mkt bloggande av då va! :s
Helgen har verkligen varit toppenbra!
Elvira har varit här från Torsdag t.o.m Söndag, då kom Emil och har varit här inatt. :)
I Torsdags hade vi grillmys med Hanna och Charloth, Magdalena dök även upp!
Låååångfredagen spenderades hemma hos Keste och Clas på finmiddag och sen vidare till Grönklitt på Afterski. Woodpjucks stod för underhållningen, helt king som alltid!!
Påskafton i Nornäs med Mamma, Pappa, Emil och Herman ute på sjön med skoteråkning, solning och fiske. 
UNDERJÄVLABAR DAG!!!!! :D 
Igår var Påskdagen, då blev det städning härhemma och idag har vi varit en vända till Falun och vänt.
Det håller på bli golvvärme och toksnygg tvättstuga nere i källaren, så vi behövde lite betong från byggmax, och jag fick passa på att besöka Plantagen för blomster och örthandling. Tyvärr hade jag kunnat stanna där mkt längre om det inte vore för att det var en Hjalmar och en Emil med, som tyckte det var uuuuuurtråkigt därinne!

Slänger in lite bilder för jag känner att det inte ger mig nått att skriva idag... :/


På Afterskin i Grönklitt, Woodpjucks!

Syskonkääärlek!

Mamma åker skoter!!!

Vi har det bra, vi här bak i skoterkälken....

Kaffedags i kyölbude.

Emil och jag har planterat, återstår att se om det blir lika lyckat i år som förra!!




Så då! Nu blir det horisontläge i soffan!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0