Refser...

Hej vänner!
Gött med vår varenda dag nu!
Slutar 15:30 hela denna vecka, gööööt! Man hinner med hur mycket som helst efter jobbet innan man däckar på soffan! :) Idag har vi krattat som dårar, en gård som denna krattar verkligen inte sig själv och det blir verkligen inte gjort på en eftermiddag heller... nänänä, här finns krattsysslor veckan ut om man så vill...

Det underbara med just denna vecka är att jag har tagit ut en semesterdag på Fredag!
Fett nice med en tredagarshelg!
:)

På fredag blir det lite grillmys här på Ringvägen, några vänner ska invadera huset.
Tycker att det är dags att inviga verandan nu som jag, Emil och Herman har städat såååå fint!!
Till saken hör lite att jag fyller år på Lördagen, och då kan vem som helst komma på tårta.

Uffa, nu fick jag ångest över allt jag ska hinna med innan klockan slår fredag.
Städa, storhandla, baka, fixa fredagsmyset, kratta gården, hämta spaden i Ribbåsen och påbörja grävningen runt verandan, och som grädden på moset ska jag ju jobba 8 timmar per dag oxå.
Går och drar täcket över huvet nu och börjar ta tag i det imorgon istället.


Kram på er!!

Vi som blev som vi blev, när vi inte blev som vi skulle! ;)
 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyggt kort på dig å Hjalmar :)Ni är underbara!

2010-04-20 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0