KÄRA VÄNNER!

Det har ju sannerligen inte blivit mycket bloggande av nu på sisten.
Tiden har inte funnits till helt enkelt.
Inte för att jag tror nån bryr sig helt ärligt, hahaha. Det känns som att den enda som läser vad jag skriver är jag själv och mamma och pappa emellanåt.
Men det är gott nog de... :)

Nu är saken iallafall så att vårfanskapet, ÄNTLIGEN, är här for real.
Och det är helt underbart. Alla dofter av vår som bara blottar sig.
Imorse när jag kom ut var det en välbekant doft som jag inte har känt av på länge.
Regn.
Det var fantastiskt, lukten av våt planet!
Sen gick jag hela vägen på min runda och tog djupa andetag och kände mig ett med naturen.
Haha!
Till och med lukten av bajs som lägger sig som ett täcke över oss är välkommen.
Funderade även på att man måste ju använda luktsinnet mycket mer på vår/sommar med på året?!
Tänk bara när man tänder grillen... mmm!

Jaja... nu svävar jag bara...
Frukost dags nu, sen sminstudio innan jobb.

Ha en bra dag därute!!


Kommentarer
Postat av: hanna

Men jag läser ju också bloggen!!!

2010-04-15 @ 17:31:09
Postat av: Ana-Maria

tjoho! men ja läser va du skriver också!! :D

2010-04-15 @ 20:24:00
Postat av: Sara

Jag tittar in här oxå. :)

2010-04-15 @ 20:58:25
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Maggan

Och jag läser faktiskt också! :)

2010-04-18 @ 16:41:31
URL: http://frokenmaggie.blogspot.com
Postat av: jullan

Inte jag.. =)

2010-04-20 @ 05:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0