Hallå din gamle indian...

Värsta sämsta bloggerskan just nu... usch jag har verkligen ups and downs.

Nu är det iallafall så att jag är LEDIG imorgon och då är det IKEA som gäller!!
Ååå va det ska bli roligt!!
Kan man annat än ÄLSKA att strosa på denna briljanta affär?
Njet.


Idag var det Fredriks sista dag på Kaffestugan. Det sög ju!
Självklart har vi smidigt och smidigt och SMIDIGT planer på hur hans sista dag på jobbet skulle bli.
"vi ska ha roligt, inte du" som Helen sa... hahaha...
Minst sagt en tokig dag. Eftersom han ska flytta till Umeå har vi retat honom för att han ska bli grönis.
Odla pipskägg och börja sticka och ha gröna filtbyxor... vi har fått för oss att det bor många Grönisar i Umeå.
Så idag fick han ett överlevnadskitt av mig och Helen med lite diverse saker som man verkligen behöver i Umeå.
Först och främst: en tygpåse!
Den fyllde vi med garn, stickmönster, ört te och morötter med blast på!!!
Vi var sååå nöjda med resultatet jag och Helen. :)

Det kommer kort....

Klockan 16 skulle han gå hem föralltid, så fem i fyra stog Magdalena inne i kylen och ropade dit Fredde.
Och där väntade en gräddtårta som skulle mosas i fejjan på honom... hehehe.
Myyycket skratt!! 

Nä jag återkommer fanimej, kan inte ens skriva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0