IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG...

... FÖR IDAG ÄR MIN FÖDELSEDAG!!
Och det känns precis som vanligt, inte nå klokare alls, snarare mer dum... ;)
But still... sista året jag är nånting på 20.
Längtar tills nästa år när jag blir 30, det känns som att 30 är en helt fantastisk ålder!
Cant wait!!

Igår hade vi altanfest härhemma och jag vill tacka ALLA som var med och gjorde kvällen/natten till en grym FÄST!
Ni är underbara... att Billy Opel hade med sig gitarren var ju världens största plus i kanten!!
TAAACK!!

När klockan var halv fem imorse kom Tylls taxi och då var sista gästen avvinkad, ja förutom Fredrik dyngrak Mejding som fick ta övervåningen, där ligger han än.

Nu ska jag gå UT i solskenet med en bok och bara njuta av friden på denna underbara plats som jag råkar bo på!!!!!!
ÄLSKAR DENNA GÅRD!!!!

Återkommer med lite kort och grejjer sen!

KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Ana-Maria

HIPP HIPP HURRA FÖR EMMA IDAG!!!!

2010-04-24 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0